Współpraca ProBody


W ramach współpracy z firmą ProBody 
otrzymałem 2 chleby ProBody



ProBody to pieczywo o wysokiej zawartości białka, o obniżonej zawartości węglowodanów. Ze składnikami pełnoziarnistymi i nasionami
- ProBody zawiera około 90% mniej węglowodanów i około 300% więcej białka niż zwykłe chleby mieszane.
- ProBody - pieczywo o niskim indeksie glikemicznym – 33,5!
- Dzięki temu ProBody pasuje do nisko węglowodanowego sposobu odżywiania się i innych porównywalnych planów  żywienia.
- Świetnie sprawdza się także w uzupełnieniu diety diabetyków! Dzięki tak niskiemu IG pieczywo ProBody jest wolno przyswajalne i stężenie glukozy we krwi wzrasta stopniowo – ułatwia to kontrolę poziomu cukru we krwi!

 Smaczny chleb, długo zachowujący świeżość!
 Doskonałe pieczywo na tosty o świetnym smaku!

Skład ProBody, czyli formuła Low Carb bez tajemnic!

Własności odżywcze ProBody wynikają z innowacyjnej receptury w skład której wchodzi m.in.:
białko pszenne, mąka sojowa, śruta sojowa,
składniki pełnoziarniste: pełnoziarnista mąka pszenna orkiszowa, zakwas z pełnego ziarna pszenicy orkisz,  
nasiona: siemię lniane (żółte i brązowe), nasiona słonecznika, sezam,
błonnik jabłkowy, otręby pszenne.

Pieczywo o niskim indeksie glikemicznym – 33,5!

ProBody to idealny produkt dla diabetyków – dzięki jego właściwościom (niska zawartość węglowodanów i niski indeks glikemiczny) oraz wspaniałemu smakowi i parametrom organoleptycznym może być włączony do codziennej diety cukrzyków.
Poradnia Dietetyczna Katedry Dietetyki na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przeprowadziło badania nad Chlebem ProBody zgodnie z wytycznymi FAO/WHO.
Wyniki badań wykazały, że pieczywo ProBody posiada wartość średnią indeksu glikemicznego na poziomie 33,5% i można ją uznać za niską, nie przekraczająca 55%. Wykonawcą badań była Poradnia Dietetyczna SGGW pod kierownictwem dr inż. Ewy Lange

Wyniki badań to oprócz pozytywnych opinii klientów kolejny dowód na to, że pieczywo probody idealnie nadaje się do nisko węglowodanowych sposobów odżywiania i może być włączone do codziennej diety diabetyków (osób cierpiących na cukrzycę).
Co to jest IG? 

"Koncepcja IG powstała już w 1980 roku, kiedy to zauważono, że różne produkty żywnościowe o takiej samej ilości węglowodanów nie oddziaływują w ten sam sposób na wzrost stężenia cukru we krwi. Na przykład 30 g węglowodanów w postaci chleba może powodować zupełnie inny efekt glikemiczny (czyli zmiany stężenia glukozy w surowicy krwi) niż 30 g węglowodanów w postaci owoców lub makaronu. Indeks glikemiczny jest w rzeczywistości sposobem szeregowania żywności zawierającej węglowodany według siły, z jaką podnosi ona po jej spożyciu stężenie cukru we krwi. Skala wartości IG mieści się między 0 a 100, gdzie 100 stanowi IG produktu referencyjnego, jakim jest glukoza lub biały chleb. Zawierając taką samą ilość węglowodanów przyswajalnych żywność o wysokim IG powoduje wyraźne wahania stężenia glukozy we krwi, podczas gdy żywność o niskim IG wywołuje mniejszy za to dłużej utrzymujący się wzrost glikemii poposiłkowej."

Co zyskujesz jedząc produkty o niskim indeksie glikemicznym?
Znajomość wartości IG produktów żywnościowych może być pomocna dla osób chorych na cukrzycę, które muszą kontrolować swój poziom cukru we krwi.
Żywność o niskim IG może zwiększać wytrzymałość organizmu a żywność i napoje o wysokim IG pomagają uzupełniać zapasy glikogenu mięśniowego po wysiłku fizycznym
Znajomość IG może być przydatna w walce z otyłością. Sugeruje się bowiem, że dieta o niskim IG, poprzez zwiększanie uczucia sytości, może pomóc ludziom w utracie masy ciała 


Post powstał dzięki firmie 

KOMPLET Polska sp. z o.o

ul. Chlebowa 2,
62-080 Tarnowo Podgórne,
tel. 061 896 71 00, 

lub można skontaktować się przez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie http://chlebprobody.pl/kontakt

Znajdziesz również na facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Smakusiowy
blog wielotematyczny
, Blogger